pasek rozrządu  JAPKO  40514

ZIELONA GÓRA 0

GŁOGÓW 0

Sława 0

ŻAGAŃ 0

M7 +24h


MPN: 40514
Indeks: 40514/JP
Producent: JAPKO
Opis: pasek rozrządu
Urządzenia napędzane Wałek wyrównawczy
Liczba zębów 55
Szerokość [mm] 12,8
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Kod EAN: 8033001556643
ASHIKA: 40514
ASHUKI BY PALIDIUM: C750-05, C751-01, Y310-01
BLUE PRINT: ADC47503, ADC47506
BOSCH: 1 987 949 486
CONTINENTAL CTAM: CT991
DAYCO: 94177
GATES: 5074, 5074XS
HERTH+BUSS JAKOPARTS: J1125009, J1125014
HUTCHINSON: 055AH127
IAP QUALITY PARTS: 128-07031, 128-12051
JAPANPARTS: DD-514
KAVO PARTS: DTB-5528
LEMFORDER: 18638, 18639
MDR: MDB-5514
NIPPARTS: J1125014
QUINTON HAZELL: QTB198
RED-LINE: 29MI010
SCT - MANNOL: G074, V214, V219, V460
STELLOX: 09-41465-SX
TRISCAN: 8645 5074XS
VEYANCE: G1004H
HYUNDAI: H100 Autobus (P), SONATA II (Y-2), SONATA III (Y-3), STELLAR (F31_, SF2_)
MITSUBISHI: COLT II (C1_A), COLT III (C5_A), CORDIA (A21_A, AB, AC), GALANT IV (A16_), GALANT IV Station Wagon (A16_V), GALANT V (E1_A), GALANT VI (E3_A), GALANT VI sedan (E3_A), L 300 / DELICA II Autobus (LO3_P/G, L0_2P), L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W), L 300 III Furgon (P0_V, P1_V, P2_V), LANCER III (C1_A, C6_A), LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V), LANCER IV (C6_A, C7_A), LANCER IV liftback (C6_A, C7_A), PAJERO I (L04_G, L14_G), PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W), PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C), SAPPORO II (A16_A), SAPPORO III (E16A), SPACE WAGON (D0_V/W), SPACE WAGON (N3_W, N4_W), TREDIA (A21_)
MITSUBISHI: 4D65, 4D65 T, 4G32, 4G37, 4G63 (SOHC 8V), 4G63-T (SOHC 8V), 4G64 (12V), 4G64 (8V), G62B, G63B, G64B
imoje

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych

tecdoc | Wdrożenie: TOMJOHN Projekt: NIKO ©2019 dataWeb ver. 1.0.86 |
Dodano do koszyka
Zadaj pytanie on-line